Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing cílený na děti
Boháčková, Lenka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož cílem je vyhodnocení vnímání komerčních sdělení dětmi v současné době a jejich postoje a kupní chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.